Lempäälän edustajat aluevaltuustossa

Lempäälässä äänestysaktiivisuus Pirkanmaan hyvinvointialueen ensimmäisissä aluevaaleissa nousi yli 50 prosentin. Hyvä Lempäälä. Tärkeää, että yli puolet äänioikeutetuista käyttii ääntään.

Pirkanmaan sosialidemokraattien listalta aluevaltuustoon valittiin jäseneksi Tuula Petäkoski-Hult ja varajäseniksi valtuustoon tulivat Carita Ojala ja Hanna Kairimo. Eero Ruotsila sai myös hyvän kannatuksen.

Lempäälän Demarien kunnallisjärjestö onnittelee historiallisessa vaalissa työtä tehneitä ehdokkaita ja kiittää kaikkia äänestäjiä tuloksen aikaan saamisesta.

Pirkanmaan aluevaltuusto on tehnyt ensimmäiset valinnat luottamustehtävien osalta 8.3.2022.

Hanna Kairimo valittiin tarkastuslautakunnan jäseneksi.

Tuula Petäkoski-Hult valittiin aluevaltuuston vaalilautakunnan jäseneksi ja sen varapuheenjohtajaksi.

Valiokunnat valitaan 30.3. olevassa kokouksessa.

Hyvinvointialueen hallitus valitsi konsernijaoston jäsenet. Tuula Petäkoski-Hult valittiin jaoston jäseneksi.