Kunnallisjärjestö

Tervetuloa Lempäälän Sosialidemokraattisen kunnallisjärjestön sivuille.

Sivuilta löytyvät myös kunnanvaltuustoryhmän ja valittujen luottamushenkilöiden yhteystiedot.

Huomio! Muuta sähköpostiosoitteissa merkin (at) tilalle @-merkki.

Uusimmat tapahtumat löytyvät parhaiten Lempäälän demarit -facebooksivuilta.

Lempäälän Sos.dem. kunnallisjärjestön muodostavat Lempäälän Työväenyhdistys ry ja Sääksjärven-Kuljun Demarit ry.

Kunnallisjärjestön hallituksen puheenjohtaja v. 2019 – 2020 on Mikko Koivuluoma, varapuheenjohtaja Kari Kankkunen, sihteeri Aleksi Saukkoriipi, kansainvälisten asioiden hoitaja Tuula Petäkoski-Hult.

Muut hallituksen jäsenet ovat: Arto Herala, Hanna Kairimo, Topi Koiranen, Erkki Lindstedt, Maria Päivänen, Niina Selin, Juha Tallinen.

Kunnallisjärjestön hallitus kokoontuu pääsääntöisesti kerran kuukaudessa.

Kaikki jäsenet ja muut asioista kiinnostuneet voivat esittää toivomuksen kunnallisjärjestölle ajankohtaisten asioiden käsittelystä.  Jos olet kiinnostunut toiminnastamme, niin voit ottaa yhteyttä kaikkiin edellä mainittuihin henkilöihin.

Yhteystiedot löydät parhaiten kummankin yhdistyksen sivuilta.